Bilety Sindbad

AGENT "SINDBAD"

Biuro Podróży YES, Ostrowiec Św.
ul. Sienkiewicza 66 (wieżowiec)
tel. 41 249 03 22

 

GODZINY OTWARCIA:

pon.: 9.00-18.00
wt.-sob.: 9.00-19.00
niedz.: 9.00-15.00

Jak zakupić BILET AUTOKAROWY z POLSKI na UKRAINĘ na portalu ukraina.bilety-polska.pl


Informacje ogólne:

Portal - portal ukraina.bilety-polska.pl., którego Właścicielem jest Firma-Usługowa YES Maciej Wiśniewski, z siedzibą: ul. Sienkiewicza 66, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, NIP: 661-186-29-52, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. umożliwia m.in. zakup: bilety autokarowe z Polski na Ukrainę oraz z Ukrainy do Polski i do Rosji oraz na Białoruś.

Klient - jest to osoba, która korzysta z naszego portalu lub Telefonicznego Centrum Obsługi. Klient może być także określany jako Pasażer i ma możliwość zakupu biletu autokarowego firmy EUROBUS oraz jej partnerów na portalu ukraina.bilety-polska.pl.

Zakup biletu - opłacenie rezerwacji biletu przez Klienta na naszym portalu. Bilet zostaje wystawiony z chwilą zaksięgowania wpłaty.

Bilet - bilet autokarowy zakupiony na naszym portalu ukraina.bilety-polska.pl.

Biuro obsługi - Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które działa w poniedziałek: 9.00-18.00, od wtorku do soboty: 9.00-19.00, w niedzielę od 9:00 do 15:00. Umożliwia kontakt bezpośredni, telefoniczny oraz e-mailowy w przypadku zainteresowania m.in. zakupem online biletów autokarowych z Polski na Ukrainę oraz do Rosji i na Białoruś.

Dla wszystkich naszych Klientów, którzy po raz pierwszy chcą np. kupić bilet autokarowy z Polski na Ukrainę firmy EUROBUS za pomocą naszego Portalu, przedstawiamy bardzo krótki opis, który pozwala na zapoznanie się całym procesem "krok po kroku" jak to zrobić. W środkowej części portalu znajduje się wyszukiwarka, za pomocą, której można sprawdzić aktualne połączenia i znaleźć np. połączenia autokarowe z Polski na Ukrainę oraz aktualne ceny biletów firmy Eurobus działającej w ramach platformy sprzedażowej firmy Sindbad.

Krok 1 - należy wybrać państwo wyjazdu oraz przyjazdu np. połączenie autokarowe z Polski na Ukrainę. Określamy ilość pasażerów oraz czy bilet ma być zakupiony w jedną czy dwie strony.
Bilety autokarowe w dwie strony są zawsze tańsze niż dwa pojedyncze na tej samej trasie kupowane osobno.

Krok 2 - wpisujemy miasto z którego chcemy wyjechać i miasto docelowe: np. bilet autokarowy z Łodzi do Lwowa. W naszej wyszukiwarce widnieją tylko te miasta, które obsługiwane przez firmę Eurobus w ramach platformy sprzedażowej SINDBAD i jej partnerów (m.in. LUX Reisen Bis, FOP Fedak, EAST-WEST Europe, Przykarpacki Ekspres, Ewe Trans, Temvoyazh, TW Odri, Leon Pol Trans, PP TVAD, Toco Bus, Z-Time, Idea Travel). M.in. dostępne są połączenia autokarowe z Polski na Ukrainę na trasie Warszawa - Czerniowe. Jeżeli znana jest data powrotu, to wybieramy bilet dwustronny, jeśli znamy mniej więcej datę powrotu, ale nie chcemy na sztywno podawać tej daty - także wybieramy bilet dwustronny i w kolejnym etapie rezerwacji w miejsce daty powrotu wpisujemy bilet OPEN, który można zamknąć dopiero, gdy będziemy znali datę powrotu. Zwykle bilety OPEN są możliwe do zadatowania do 12 miesięcy od chwili wyjazdu. Wszystkie informacje o zakupionym bilecie autokarowym można znaleźć na stronie ukraina.bilety-polska.pl. Po lewej stronie wyszukiwarki jest opcja: PODGLĄD BILETU . Jeśli np. mamy zakupiony bilet autokarowy z Polski na Ukrainę lub Rosji i Białorusi i chcemy znaleźć swój bilet, to wystarczy, że wpiszemy numer, czyli tzw. GID biletu oraz nazwisko pasażera i datę sprzedaży. Po kliknięciu przycisku DALEJ wyświetli się bilet wraz z pełnymi informacjami. W wyszukiwarce jest możliwość dokonania zmiany biletu. Jeśli np. kupiony został bilet autokarowy z Krakowa do Stryj, a trzeba dokonać zmiany, to należy wejść w opcję ZMIANY NA BILECIE. Zamknięcie biletu może być płatne, ale dzięki temu, że kupiony został bilet od razu w dwie strony, to unikamy dodatkowych opłat. Wszelkie zmiany na bilecie należy także wydrukować i okazać razem z biletem.

Krok 3 - zdarza się, że w dniu kiedy Pasażer chce jechać nie ma dostępnego połączenia. W związku z tym portal ukraina.bilety-polska.pl prezentuje wybór rożnych kursów na tej samej trasie. Uwaga: Jeżeli kupiony zostanie bilet dwustronny TEGO SAMEGO PRZEWOŹNIKA i jeśli chce się jechać w konkretnego dnia, a nie istnieje możliwości powrotu tym samym przewoźnikiem należy kupić 2 bilety jednostronne rożnych przewoźników. Np. po wybraniu przejazdu i zakupu biletu Wrocław - Dolyna, poniżej można kliknąć DRUKUJ ROZKŁAD JAZDY, żeby obejrzeć miasta przejazdu na trasie Polska - Ukraina. Podobne informacje są prezentowane w kroku następnym, ale już bez dokładnego rozbicia na poszczególne trasy.

Krok 4 - jest to sprawdzenie parametrów trasy, które są widoczne na samej górze. Jeśli zakupiony został np. jednostronny bilet Eurobus (lub jego partnera) na tasie z Łódź - Kijów, to powinny się pojawić: termin wyjazdu, data i godzina. Poniżej w formularzu danych osobowych pasażera należy dokładnie wpisać dane w pola oznaczone jako wymagane. Szczególnie należy zwrócić uwagę na prawidłowe wpisanie: imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. Gdy zostanie podany błędny adres e-mail, to Pasażer nie otrzyma biletu na adres skrzynki pocztowej. W rubryce dane osobowe, należy KONIECZNIE PODAĆ DANE PASAŻERA, który dokonuje zakupu usługi np.: przejazd autokarowy z Polski na Białoruś na trasie Warszawa - Mińsk. W miejscu oznaczonym napisem "taryfa" można dokonać wyboru na dostępne zniżki.

WAŻNE: kupując bilet autokarowy Eurobus należy pamiętać, że przy wsiadaniu należy okazać dokument tożsamości, który uprawnia Pasażera do skorzystania z tej zniżki. Poniżej znajduje się pole wyboru do akceptacji warunków przewoźnika, regulaminu oraz bagażu.

Krok 5 - jest to etap, na którym można sprawdzić wpisane dane. Na tym etapie rezerwacji należy dokonać płatności po kliknięciu przycisku KUP BILET. Otworzy się podstrona z dostępnymi sposobami płatności.

Krok 6 - system płatności jest stale rozbudowywany. Aktualnie prawie każdy posiadacz internetowego dostępu do rachunku bankowego może wykonać płatność za bilet autokarowy. Nie wszystkie sposoby płatności są dostępne 24 godziny na dobę. Niektóre z nich umożliwiają realizację płatności w określonych godzinach. W związku z tym przed dokonaniem zakupu należy sprawdzić czy można zrealizować płatność w danym momencie. Wszystkie dostępne metody są zamieszczone w dziale Płatności. Po zaakceptowaniu jednego z dostępnych sposobów płatności nastąpi przekierowanie szyfrowanym połączeniem do swojego konta internetowego. Wszelkie dane do przelewu są uzupełniane automatycznie. Jeżeli nie posiadasz dostępu do żadnej z dostępnych form rozliczenia za bilet możesz poprosić kogoś kto posiada dostęp do banku internetowego i może wykonać płatność za Ciebie - Bardzo Ważne!!! Dane na bilecie muszą być tej osoby, która będzie podróżowała.

Krok 7 - odebranie poczty e-mail i wydruk biletu. Po kilkudziesięciu sekundach od zakończenia transakcji (czasem po kilku minutach), na podany w formularzu rezerwacji adres e-mail otrzymasz elektroniczny bilet autokarowy. Tam znajdują się dane przejazdu oraz link do wydruku biletu autokarowego. W treści maila znajduje się link do biletu, w który należy kliknąć. Jeśli link jest nieaktywny, to należy skopiować go i wkleić w pole adresu wyszukiwarki internetowej. Bilet należy wydrukować i posiadać przy sobie w celu okazanie obsłudze autokaru

Korzystając z tej strony, akceptujesz naszą Politykę prywatności oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.